سفارش تبلیغ
صبا ویژن
علم باطن رازی از رازهای خدای وحکمتی از حکمت های الهی است که در دلهای هر یک از اولیای خود که بخواهد می نهد [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
دیده و دل
13رجب
  • نویسنده : بهار:: 87/4/25:: 12:37 صبح
  • مولود کعبه

    ملا ئک  فوج فوج در حال نغمه سرایی هستند. پرندگان عرش صف در صف بالها را گشوده اند و رقص کنان گرد خانه دوست یعنی کعبه  مشغول اظهار شادمانی هستند. زمین وزمان مست ومدهوش لطف عظیم الهی در حق زمینیان واهل آن می باشند. آسمانیان  بیدارند و می بینند و زمینی صفتان چشم ها بسته و در خوابند. آسمانیان نغمه سرایی می کنند.ستارگان خود نمایی کرده و به نشانه سرور و شادمانی نور افشانی خود را افزون تر می کنند.

    همه این شور و شعف عرشیان از این بابت است که در خانه محبوب عالم و پدید آ ورنده هستی ها و خالق عالم، حادثه ای عظیم در حال شکل گیری است. اهل زمین از آن بی خبرند و نمی دانند چه شده،چه می شود و چه خواهد شد!

    اراده الهی بر آن است تا مظهر ولایت و امامت در خانه او به نتیجه برسد تا همه  بدانند و حجت نمایان شود که پشتیبانی ولایت از رسا لت عظمی از درون خانه او آ غاز می گرد و امامت پس از رسالت هم از جانب او می باشد.

    این امام پس از رسول کیست؟ این مولود کعبه نامش چیست؟ او فرزند ابو طالب ، مظهر عشق الهی، شیر میدان تقوا و تزکیه، صاحب کرامات الهی، حاکم عادل، فقیه عدل گستر، محکوم دستگاه شب پرستان، مغضوب حکومت شهوت سیرتان، فرمانده جنود رحمانی، و کوبنده سپاه شیطانی و...

    نامش هم نام حق یعنی علی است. که در دامان احمد پرورش یافت وهمسر سرور بانوان بهشت گردید وصاحب فرزندانی گشت که فخر عالم امکان گشتند.

    با عرشیان و قدسیان هم نوا می شویم  وبا شور و شعف و تمامی اخلاص خود این ولادت عظمی را به صاحت مقدس امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری و شیعیان و دوستداران حق و عدالت تبریک وتهنیت می گوییم.


    نظرات شما ()
    ---------------------------------------------------
    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    ---------------------------------------------------
     RSS 
    خانه
    ایمیل
    شناسنامه
    مدیریت وبلاگ
    کل بازدید : 91075
    بازدید امروز : 4
    بازدید دیروز : 12
    ............. بایگانی.............
    خیر مقدم
    کتاب یا اینترنت ...

    ........... درباره خودم ..........
    دیده و دل
    بهار
    بار الها ،به دیدگانم آموختم که هر چیز ارزش دیدن ندارد و با دل نجوا کردم که هر چه دیده شد لایق دل بستن نیست.پس یاری ام کن تا فقط انوار الهی ات را نظارگر باشم و بر آنچه تو می پسندی دل بندم. (ببینید و دل مبندید که دیر یا زود باید گذاشت و گذشت)

    .......... لوگوی خودم ........
    دیده و دل
    .......لوگوی دوستان ........






















    ....... لینک دوستان .......
    بتلیجه
    پارسی گو
    دوزخیان زمین
    سری تو سرا
    پوست کلف
    تا ریشه هست، جوانه باید زد...
    دو نیمه سیب
    ناصر اعتصامی
    MAKHo0oF gr0ups
    السلطان علی بن موسی الرضا
    کامیارحسینی
    سام دلیری
    گل نیلوفر
    ام المومنین

    سادات علوی
    منصور
    قافله شهدا

    ............آوای آشنا............

    ............. اشتراک.............
     
    ............ طراح قالب...........